בשנים האחרונות ניתן להבחין במגמה שבמסגרתה עולם הטכנולוגיה הנכנס לכל תחום בעולם ניהול העסקים, כולל תחום המוקד הטלפוני. באמצעות הטמעה של מוקד טלפוני בעינן תוכלו לא רק לשדרג את מערך ניהול הלקוחות שלכם אלא גם ליצור ניתוב של שיחות הוא ממשק ניהול מרכזי המתבצע באופן יעיל וידידותי. מדוע כדאי גם לכם לעבור למוקד טלפוני בענן ובכך לנהל את הקליניקה שלכם ברמה הגבוהה והמקצועית ביותר? להלן הפרטים.

טכנולוגיה גמישה  ומתקדמת

אחת מהסיבות המרכזיות לעבור למוקד טלפוני בענן נובע בשל העבודה כי מדובר במוקד אשר מבוסס על טכנולוגיה מתקדמת המאפשרת לכם לצמצם את מספר השלוחות והמשתמשים, בכל זמן, ובעת הצורך. למעשה, באמצעות השירות של מוקד טלפוני בענן ניתן להתאים את הצרכים הנדרשים במסגרת של חדשנות טכנולוגית אשר מגיע לידי ביטוי בשדרוג המתבצע ללא הרף בשירותים וזאת מתוך מטרה להתאים את צרכי השוק ומשתמשי הקצה אל הקליניקה, ובכך להוביל לניהול מיטבי של המוקד הטלפוני. מידע נוסף על השירות מהווה הזדמנות לייעל את תהליכי התקשורת, ובהתאם לכך להוביל ליצירה של מענה טלפוני המותאם בדיוק לצרכים שלכם כבעלי הקליניקה.

תיעוד שיחות

אלמנט מהותי במעבר למוקד טלפוני בענן נובע בין היתר בשל היכולת להיעזר בשירות של הקלטת שיחות. מדובר בדרך שבמסגרתה תוכלו לא רק לשפר את מערך השירות ללקוחות אלא גם ללמוד כיצד להשתפר, ובהתאם לכך גם להוביל ליצירה של ניהול מיטבי הלוקח בחשבון את הצרכים של הלקוחות. לצד זה, יש גם אופציה להטמעה של מערכת ניתוב שיחות שמודדת בזמן אמת את זמן ההמתנה, זמן השיחה וכן נתונים נוספים שדרכם תוכלו לפעול לטובת שיפור וייעול מערך הניהול.

 

 

שיפור חווית הלקוח

על מנת להפוך לבעלי קליניקה פרטית מצליחה, מוטלת עליכם החובה לחתור באופן מתמיד לטובת שיפור חוויית הלקוח. חוסר מענה טלפוני או אי פנייה לקוח פוטנציאלי עשוי להוביל לאובדן כספי כמו גם לפגיעה תדמיתית, ועל כן מערכת מוקד טלפוני בענן מהווה דרך ליצירה של זמינות גבוהה מתבצעת באופן קבוע במסגרת של הטמעת השירות בקליניקה. כך למשל, אחד מהתכונות הבולטות והחשובות ביותר של המערכת היא היכולת לנתב שיחות בהתאם למחלקות ייעודיות, לצד זיהוי מספר של מתעניינים, כל זאת מתוך מטרה לקצר את זמני ההמתנה, ובהתאם לכך גם לאפשר ללקוחות לקבל מענה מהיר.

ניהול קל ופשוט

למרות שרבים סבורים כי הטמעה של מערכות טכנולוגיות מתקדמות כמו למשל מוקד טלפוני בענן הוא מורכב למדי, תשמחו בוודאי לשמוע כי המערכת של voicenter מאפשרת לכם לנהל  את מערכת התקשורת הפנים והחוץ ארגונית באופן מושכל, וזאת באמצעות בדיקה בזמן אמת של המערכת, ואת ההתאמה שלה לצרכים הנדרשים. השירות של החברה כולל צוות מיומן ומקצועי אשר זמין בעבורכם לכל אורך הדרך, כאשר תוכלו להיות בטוחים כי אתם מקבלים מענה טכנולוגי שנועד  לסייע לכם  לשדרג את יכולת הניהול של העסק, בעיקר בהיבט של שירות וניהול הלקוחות.

לסיכום

השירות של מוקד טלפוני בענן הוא שירות הכרחי בעבור כל בית עסק, ובוודאי בעבור מי שמנהל קליניקה ורוצה לשפר את מערך התקשורת הפנים והחוץ ארגונית. באתר של חברת voicenter תוכלו למצוא שורה ארוכה של יתרונות נוספים שהופכים את התהליך הזה לבעל חשיבות, גם לטווח הקצר וגם לטווח הרחוק. מדובר בדרך שבה ניתן לנקוט בשביל לשפר את תהליכי התקשורת, ולהתקדם לשלב הבא בעולם הטכנולוגיה המבוססת על ענן מאובטח ומתקדם.