עולם הכושר הגופני מהווה עולם ומלואו ותמיד מציע נושאים נוספים לדון ולבחון. ברגע שמצרפים לתוכן אדם כריזמטי שבקיא בתחום ושמחויב למשימה, הרי שמהר מאוד ניתן להפוך לבלוגר מצליח. מכאן שאם גם את נמשכת לתחום הספורט ועוסקת בו באופן כזה או אחר, אם גם את אוהבת לדבר למצלמה או פשוט לכתוב ואם גם את ניחנת ביכולת התמדה – מאוד ייתכן ששנה מהיום כבר תתחילי להרוויח מבלוג שאת בעצמך טיפחת. נשמע כמו משהו שעשוי לעניין אותך? להלן מספר טיפים שיעזרו להגיע לקו הסיום:

קפיצת מדרגה

לאחר שמבינים כיצד להעלות בלוג, שתחום הכושר הגופני הוא זה שמלהיב ומרתק וכיצד לייצר אינטראקציה עם העוקבים, הרי שהגיע הזמן לעלות מדרגה, ועל כן אם לרגע נקפוץ לשלב הבא, נציין שמעבר לתוכן ולעריכת הבלוג, גם יש לוודא שמגיעים לכמה שיותר עוקבים, ועל כן בין היתר חשוב לבחון מה מציע עולם השיווק הדיגיטלי. נשמע מלחיץ? ובכן שיווק דיגיטלי אכן כולל אינספור נדבכים, ועל כן מומלץ למצוא כלי עזר יעיל ופשוט להתמקד בו, ופה נמליץ על קידום ביוטיוב. באמצעות קידום ממומן ביוטיוב תזכי להגדיל בקלות יתרה את כמות העוקבים, עובדה שתוביל לקפיצת מדרגה חשובה.

היעזרו במומחים

בתחום הספורט ניתן למצוא אינספור מומחים. זה יכול להיות מנתח של ספורטאים, דיאטנית, מומחה למדרסים, מאמן כושר, בעליו של מועדון ספורט, ספורטאי ידוע, מומחה לרפואה משלימה וכדומה. כל אחד מהמומחים יכול להעניק נפח מקצועי לבלוג, וזאת כי דמות מקצועית ממתגת את הבלוג כאיכותי ובו זמנית מסייעת לשני הצדדים: לך כבלוגרית שזוכה לייצר עניין ולבעל המקצוע שזוכה בחשיפה חשובה. אי לכך תמיד אידאלי לחפש אחר שיתופי פעולה.

תמונות ועוד תמונות

לכתוב בצורה מעניינת זה טוב ויפה, אך לא סתם נוהגים לומר שתמונה אחת שווה יותר מאלף מילים. אי לכך חשוב להשקיע ולצרף תמונות. התמונות יכולות להילקח ממאגר תמונות שמצוי ברשת (יש מאגרים של תמונות חינמיות ויש מאגרים שדורשים תשלום), והיא יכולה להיות תמונה שאתן צילמתן. בכול אופן הקפידו שהתמונה תהיה באיכות גבוהה ותייצר עניין.

תמונות ועוד תמונות לבלוג

הקפדה

בלוגרית מוצלחת הינה בלוגרית שמתמידה, כך שניתן למצוא הקבלה לעולם הספורט – אין דבר כזה לעגל פינות. מכאן שגם אם מתוכננת באופק חופשה, עדיין חשוב להכין מראש את הבלוגים ולפרסמם בפרקי הזמן הרגילים (עדיף ימי שני וחמישי). תזכרו שעוקבים נאמנים לוקח זמן להשיג, אך מצד שני ניתן לאבד מאוד מהר, ולו כי נעלמתם לשבוע אחד.

רצים לקו הסיום

היעזרו בכלי Google Analytics בכדי להבין אלו נושאים העוקבים מעדיפים וכאשר תחפשו רעיונות לכתיבה, תבחנו ברשתות החברתיות ובאתרי הספורט מהו הטרנד היומי ובהתאם תיישרו קו. מה עוד? תתייגו את הפוסט, תפתחו בפינטרסט חשבון (ועבור התמונות המובלטות בבלוג תצרו (pinboards, הקפידו על יעדי כתיבה והכי חשוב תפעלו ממקום של משיכה לנושא והיו כנות אל מול עצמכן – רק כך תוכלו לעורר עניין אמתי ולהיחשב כבלוגריות מוצלחות בתחום.