מרכזים רפואיים הם גופים שוקקי פעילות. מול מקבלי השירותים שלהם וגם מאחורי הקלעים, יש להם הרבה מאוד במה לטפל. כיצד מנהלים פעילות ענפה כזו ביעילות? תפנית היא תשובה מצוינת לכך. מה היא תפנית ומדוע היא מתאימה כל כך למשימה זו?

1 – כי אתם חייבים מערכת מרכזית לניהול

אם נבדוק כיצד מתנהל כל עסק ממוצע, בוודאי מרכז רפואי, נראה תהליכי עבודה רבים שמתרחשים במקביל, במחלקות שונות ועל ידי עובדים שונים. תהליכים אלה, לעתים קרובות מאוד מחייבים שיתוף פעולה בין אנשים, מערכות ומקורות מידע שונים. במרכז רפואי, הרכש עשוי לכלול מוצרי מזון, מאחר שיש לספק "הסעדה" לחולים שמאושפזים במקום. ניתן להשתמש לשם כך, בתוכנה לניהול רכש. למזון המסופק לחולים יש ערך רפואי ולמעשה, מחליטים על תפריט שתפור ספציפית עבור כל אחד מהם. גם את זה יש לנהל. כיצד? בתוכנה נוספת? הרכש קשור גם לפעילותו השוטפת של הצוות הרפואי במקום. למשל, לתפקודו המורכב והמאתגר של חדר ניתוח. כיצד ננהל זאת במרוכז? באמצעות מערכת ניהול ERP, ניתן לקבל לכך מענה מצוין. עוד מעט נרחיב לגבי מערכות אלה, אך כעת רק נוסיף, כי חשובה מאוד מערכת ניהול מרכזית. ריכוז הפעילויות והמידע למערכת אחת, אינטגרטיבית, מספק יתרונות רבים ומשמעותיים. דברים פחות "ייפלו בין הכיסאות”. תהיינה פחות כפילויות במידע. תהליכי עבודה שונים יקוצרו ויואצו. למעשה, תתקבל התייעלות כוללת, לרוחב פעילויות המרכז הרפואי.

 

 

2 – כי ERP הוא הפתרון הקלאסי לכך

כאשר מדברים על מערכת מחשוב מרכזית בעסקים גדולים, מדברים למעשה על מערכת ERP. זהו הפתרון הקלאסי לנושא זה. ERP הוא ראשי התיבות Enterprise Resource Planning וזו היא מערכת שמרכז למקום אחד, את פעילויות העסק שבדרך כלל מנוהלות בתוכנות נפרדות. ERP מבוסס על אוסף של "מודולים", שכל אחד מהם מטפל בנושא אחר. אך בו בזמן, כולם גם עובדים באופן אינטגרטיבי מאוד. המערכת בכללה, משתמשת בבסיס נתונים מרכזי אחד וממשק המשתמש שלה אחיד, באופן שמקל ללמוד את המערכת ומקל על השימוש השוטף בה.

3 – כי תפנית מותאמת במיוחד עבורם

חשוב להדגיש, את היתרון המיוחד שיש לתפנית: זהו פתרון ייחודי, בכך הוא מותאם מראש למגזרים שונים. עבורם, הוא מספק פתרון בסט אוף בריד בתחומו. מדובר על התאמה עבור מגזרים מאוד ספציפיים, כולל מגזר המרכזים הרפואיים. בכך תפנית חוסכת לעסק שמתקין אותה, את הצורך להשקיע בהתאמות אישיות, מעבר לרכישת התוכנה. העסק למעשה מתחיל בהקדם להשתמש במערכת, מנקודת מוצא איכותית ויעילה במיוחד. עבור יישום מערכות גדולות כאלה, זהו יתרון משמעותי, אשר מקל מאוד.

4 – כי תפנית מיוצרת בידי מקצוענים

מערכת תפנית מיוצרת בידי חברת הטכנולוגיה הבולטת מטריקס. מי שמכיר את השם, כבר יודע שמדובר באיכות. נוסיף, כי תפנית נמצאת בפיתוח בחברה זו, מעל לשני עשורים. למרות שמדובר במערכת גדולה, כל חלקיה מפותחים על ידי מטריקס עצמה, באופן שגם תורם לאינטגרטיביות בין המודולים השונים.

5 – כי הניסיון עובד לטובתם

אין חכם כבעל ניסיון. עולם ה-ERP הוא כיום עולם וותיק למדי ונצבר סביבו ידע רב, על בסיס הניסיון בשטח. תודות לכך, ישנם לא מעט best practices ביצירת מערכות ERP, אשר מקבלים ביטוי בתפנית. כך גם לגבי השימוש במערכות כאלה. ניסיון מצטבר זה עובד לטובתכם. בזכותו, אין צורך להמציא את הגלגל מחדש וניתן להתחיל כבר משלב מוקדם מאוד, לפעול בצורה איכותית ויעילה ביותר.

לסיכום

ERP ובאופן ספציפי תפנית של מטריקס, “תפורים" ממש על מרכזים רפואיים, כפתרון לניהול. בהחלט כדאי להכיר!